niedziela, 29 października 2017

V Kongres Kobiet Śląska Cieszyńskiego






V Kongres Kobiet Śląska Cieszyńskiego w tym roku odbył się w Zamku Cieszyn. Motywem przewodnim spotkania była ekologia w kobiecej perspektywie czyli jak oszczędzać w domu i firmie. Spotkanie podzielono na dwie części. Pierwsza warsztatowa rozpoczęła się już w godzinach porannych. Druga część Kongresu upłynęła pod znakiem wystąpień, wykładów i paneli dyskusyjnych.
Kongres odbył się 14 października br. więc nie mogłam uczestniczyć w pierwszej części bowiem biegłam Bieg(z)USiem w Parku Śląskim. Zdążyłam jednak na drugą część, gdzie mogłam nie tylko wysłuchać wspaniałych prelegentek ale również sama powiedzieć parę słów o ekologii.

To prawda, że ekologia zaczyna się na poziomie mikro czyli w naszych domach i to my kobiety możemy mieć ogromny wkład w oszczędzanie, kształtowanie postaw i wszystko co się ekologią zwie.










































Wspaniała organizacja i perfekcja pod każdym względem. Klub Kobiet Kreatywnych to niesamowite kobiety pełne pomysłów, ale też elegancji, życzliwości i stylu. Od lat robią fantastyczne projekty i to ogromna przyjemność patrzeć jak się zmieniają i rozwijają. Roma, Małgosia, Renata i wiele innych, jestem zaszczycona, że mogę z Wami współpracować.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz